Contact
Home
Suggesties:

  1. Start
  2. Overzicht

Ik wil artikelen retourneren maar deze staan niet in mijn online account. Wat nu?

Retourneren
Laatst gewijzigd op: 01-06-2021

Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling een retouraanvraag doen in je online account. Als de retourtermijn is verstreken, is het niet meer mogelijk om in je online account een retouraanvraag te doen.

Er zijn ook een aantal artikelen die niet voor een retouraanvraag in aanmerking komen. Je moet hierbij denken aan:

  1. artikelen die van persoonlijke aard zijn zoals eBooks en licenties
  2. readers/dictaten die speciaal door jouw opleiding zijn gemaakt
  3. gesealde pakketten met losbladige inhoud waarvan we de juistheid niet meer kunnen controleren
  4. gesealde pakketten waar duidelijk op wordt vermeld dat het na opening niet meer geretourneerd kan worden

Indien je van mening bent dat de artikelen die jij wilt retourneren wel voor een retouraanvraag in aanmerking komen, neem dan contact op met onze klantenservice.

<< Terug naar overzichtspagina

Heeft dit antwoord je vraag beantwoord?
Ja Nee
Dank voor je feedback!
Dat is vervelend te horen.. Zie hieronder de mogelijkheden om met ons contact op te nemen



Voor overige vragen, bel ons op: 088 20 30 369