Ik wil artikelen retourneren maar deze staan niet in mijn online account. Wat nu?
Laatst gewijzigd op: 01-06-2021
Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling een retouraanvraag doen in je online account. Als de retourtermijn is verstreken, is het niet meer mogelijk om in je online account een retouraanvraag te doen.
Er zijn ook een aantal artikelen die niet voor een retouraanvraag in aanmerking komen. Je moet hierbij denken aan:
- artikelen die van persoonlijke aard zijn zoals eBooks en licenties
- readers/dictaten die speciaal door jouw opleiding zijn gemaakt
- gesealde pakketten met losbladige inhoud waarvan we de juistheid niet meer kunnen controleren
- gesealde pakketten waar duidelijk op wordt vermeld dat het na opening niet meer geretourneerd kan worden
Indien je van mening bent dat de artikelen die jij wilt retourneren wel voor een retouraanvraag in aanmerking komen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heeft dit antwoord je vraag beantwoord?